Qué busques?

dijous, 2 de juliol del 2009

Llet d'ametlles

Aquesta es una recepta literalment copiada del Delantal Verde, amb tota la barra. Normalment la hauria fet a casa però sense publicar-la al meu blog, però es tan deliciosa i fàcil de fer que crec que es una d'aquelles receptes que han de circular i arribar a quanta més gent millor !


Fresca de la nevera, es una orxata diferent, refrescant, sana i deliciosa. A banda de poder-la utilitzar en lloc de llet per crear plats diferents, ja estic pensant en alguns postres que poden quedar molt bons fet amb aquesta llet d'ametlles.

Ingredients:
  • 200gr d'ametlles crues
  • 1l aigua
  • Opcional: Sucre o edulcorant al gust
  • Opcional: Aroma al gust (vainilla, canyella..)

Elaboració:

  1. Posar les ametlles en remull amb l'aigua 2h.
  2. Trinxar-ho be amb el turmix, ha de quedar ben fi.
  3. Colar-la amb un xinés gran, o fer servir un drap fi, apretant be per escórrer al màxim l'aigua i separar-la de la polpa d'ametlla.
  4. Ara ja es pot endolcir i aromatitzar al nostre gust i d'acord amb l'us que se'n vulgui fer i deixar refredar a la nevera. Jo senzillament me la he begut com una orxata amb edulcorant i canyella.

I voleu saber el millor de tot ? el meu interès no era la llet d'ametlles, era només una pas previ per fer Hummus d'Ametlles, i ha resultat que la llet ja m'ha encantat. Tot seguit poso la recepta del Hummus treta també del Delantal Verde. Un blog excel.lent de receptes vegetarianes !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: