Qué busques?

dijous, 21 d’abril del 2011

Pesto vermell

Un pesto diferent: vermell en lloc de verd, això si, la meva versió, que no es exactament la més ortodoxa, però que queda molt bona.

Ingredients
  • 5-6 Tomàquets secs posats en oli durant 24 hores
  • 1 all
  • 2 cs pinyons
  • 3 cs parmesà ratllat
  • 1 cs orenga
  • 1 bitxo (posat a macerar amb els tomàquets)
  • sal
  • Oli d'oliva VE
Preparació
  • Posar al got del turmix tots els ingredients: els tomàquets amb el seu oli, l'all, el formatge, els pinyons, el bitxo, l'orenga i la sal. trinxar-ho fins obtenir una pasta fina, anant corregint la quantitat d'oli, de formatge i de pinyons al gust.
  • Servir amb qualsevol pasta fresca cuita al dente.

4 comentaris:

  1. És que això del vegetarianisme liberal ja ho te que és poc donat a l'ortodòxia... :-)))
    A veure si aquest pesto agrada més a la canalla que el tradicional d'alfàbrega, tot i que el bitxo em fa una mica de por.
    Hi ha una fleca a Vic que fa unes galetes integrals de taronja i fruits secs, duretes i cruixents, que són boníssimes, no massa dolces. No goso demanar-los la recepta. Et sonen?

    ResponElimina
  2. No tinc cap recepta de galetes com les que descrius, em sap greu, segur que son molt bones

    ResponElimina
  3. una recepta molt original, mone, me l'apunto perquè m'agraden molt els tomàquets secs i per anar amb bici menjo molta pasta.
    bona setmana santa!

    ResponElimina

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: