Qué busques?

dimarts, 1 de febrer del 2011

Pa fet a casa: barres


Segueixo el procés de conèixer-nos, la panificadora i jo. Aquest cap de setmana he provat a fer baguets rústics amb llavors amb l'accessori de la panificadora, vaig fer el doble de massa i amb la meitat sobrera vaig fer un pa rodó al forn, la massa portava farina blanca panificable, integral i de sègol, aquest n'es el resultat:

Molt bons i la textura de la molla molt agradable, tanmateix el pa que vaig fer al forn no va quedar amb la crosta cruixent. Vaig seguir investigant i es veu que això de la crosta es tot un repte !



L'endemà vaig fer barres rústiques de pa blanc seguint la recepta i la tècnica de Ma Petite Boulangerie i el resultat va ser espectacular, crosta cruixent i molla perfecta, tot i que he de millorar la tècnica dels talls a sobre:



Un pa molt saborós i consistent sense ser dens, vam fer dues barres a llesques i les altres dues en vam fer entrepans per l'excursió del cap de setmana.
La propera vegada probaré a fer pa rodó amb massa de fermentació lenta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: