Qué busques?

dilluns, 8 de novembre del 2010

Plum Cake de nous i xocolata

Un magnífic esmorzar, boníssim i energètic. Ideal per començar el dia de bon humor, o per un berenar amb nens. Jo el vaig dur a casa la meva germana i va ser tot un èxit, l'únic problema: acabar menjant-ne massa...

Ingredients
  • 100 gr nous
  • 100 gr perles de xocolata
  • 225 gr farina
  • 150 gr sucre
  • 150 gr mantega (a punt de pomada)
  • 4 ous
  • Pell de llimona ratllada (o essència)
  • 1 sobre de llevat químic
  • 150 gr cobertura de xocolata
  • 150 cc crema de llet
  • 75 gr mantega
  • Unes quantes nous caramel·litzades per adornar
Preparació
  1. Pre-escalfar el forn a 180º.
  2. Batre en un bol la mantega, el sucre i la ratlladura de llimona, afegir-hi els ous d'un en un tot remenant.
  3. Incorporar les perletes de xocolata i les nous trossejades grosseres.
  4. Afegir la farina barrejada amb el llevat, remenant de mica en mica.
  5. Abocar la barreja a un motlle de Plum Cake prèviament pintat amb mantega i enfarinat (espolsant be la farina sobrera).
  6. Enfornar a mitja alçada uns 45' aproximadament, fins que al punxar amb una broqueta surti neta de massa.
  7. Deixar refredar i preparar la cobertura: Portar al punt d'ebullició la crema de llet, retirar del foc i afegir-hi la cobertura de xocolata i la mantega. Remenar fins que quedi tot ben unit i homogeni. S'ha de deixar refredar una mica, fins que sigui cremós i no massa líquid.
  8. Desemmotllar el Plum Cake i recobrir-lo amb la cobertura, posar unes nous caramel·litzades a sobre i guardar a la nevera fins que agafi consistència la cobertura.

4 comentaris:

  1. puc assegurar que estava boníssim! :)

    ResponElimina
  2. Déu meu! perquè m'ho fas això, el plum cake ja m'agrada, però amb xocolata deu ser...
    Hauré de limitar-me a mirar el teu bloc quan estigui ben tipa sinó em fa agafar massa gana.

    ResponElimina
  3. Jajajaja, tens raó que a aquesta hora segons quines imatges fan venir gana ! anima't a fer-lo, sut super bo i no es gens difícil

    ResponElimina
  4. Elisabet ! quina sorpresa, ja feia temps que no et veia per aqui ! petons wapa

    ResponElimina

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: