Qué busques?

divendres, 31 de desembre del 2010

Aperitius vegetarians (1)

Aquest any jo he estat l'encarregada de dur els entrants del dinar de Sant Esteve amb tots els germans i nebots, erem 19.
En total vaig dur 12 platillos per picar, aquí posaré els que no duien ni carn ni peix, jo soc vegetariana i el meu boc també !
Va per endavant el meu agraiment als blocs de cuina que m'han inspirat i dels que he copiat vilment més d'una idea.

Xupa xups de formatge de cabra i fruits secs
  • 150gr formatge tendre de cabra
  • Pinyons, avellanes i nous
  • Comí



Galetes Olivades

  • 50gr olivada
  • 150gr farina
  • 25gr maicena
  • 60gr mantega
  • 1 ou
  • Sal maldon
  1. Pre-escalfar el forn a 200º.
  2. Fer una massa amb la olivada, la mantega a punt de pomada i l'ou. Afegir la farina i amassar a sobre el marbre.
  3. Embolicar la massa amb fils donant forma de cilindre. Deixar reposar a la nevera 30'.
  4. Tallar la pasta a rodanxes o tires molt fines, col·locar sobre paper d'anar al forn, escampar una mica de sal maldon per sobre i coure uns 5-6'
Piruletes de parmesà

Només son muntanyetes de parmesà ratllat amb un escuradents al mig i una mica apretades amb els dits. Cuites al forn 5' a 200º sobre paper de forn o làmina antiadherent (de teflon o silicona), delicioses i cruixents.


Quan torni a tenir una estona seguiré posant aperitius, aquestes festes no deixen massa temps lliure................ Bon any a tothom !!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: