Qué busques?

dilluns, 24 d’octubre del 2011

Pudding de plàtan i coco

A casa meva darrerament no es mengen els plàtans, així es com vaig aprofitar els darrers quan ja eren massa madurs:
Ingredients
  • 350 gr plàtans madurs pelats
  • 50 gr coco ratllat
  • 100 gr  pa de pessic (o melindros)
  • Llet
  • 1 rajolí de moscatell
  • 2 cs brandi
  • 4 ous
  • 4 cs sucre
  • 75 gr sucre pel caramel
  • 200 cc nata líquida
  • 1 motlle de flams de 16 cm de diàmetre (jo vaig fer servir 1 de corona)
Elaboració
  1. Pre-escalfem el forn a 180º i hi posem un recipient amb aigua calenta, on hi càpigue el motlle, per fer el bany Maria.
  2. Fem caramel amb el sucre al motlle i l'encaramel.lem be tot el fons i els costats.
  3. Posem el pa de pessic esmicolat a un plat i l'amarem amb llet, una mica de moscatell i el brandi.
  4. Pelem els plàtans i els posem a un bol aixafant-los amb una forquilla, hi barregem el pa de pessic i el coco ratllat.
  5. Batem be els ous amb el sucre i ho afegim a la barreja del bol. Finalment incorporem la crema de llet i ho remenem fins que quedi homogeni.
  6. Omplim el motlle amb la barreja i enfornem al bany Maria uns 45' a 180º, fins que al punxar amb una broqueta surti neta.
  7. Desemmotllar quan sigui totalment fred.
Queda molt be acompanyat de nata líquida lleugerament batuda.

2 comentaris:

  1. Alguna alternativa al coco? El seu (dis)gust em supera... Gràcies!

    ResponElimina
  2. Jaja, a la meva germana tampoc li agrada gens. Aquest puddig queda exactament igual només amb plàtan sense posar-hi coco, la textura i l'aspecte serà el mateix, només hi faltarà el gustet a coco.

    ResponElimina

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: