Qué busques?

dissabte, 1 de gener del 2011

Aperitius vegetarians (3)

Mini tartaletes amb mouse de ceps

Vaig comprar tant el mouse de ceps com les tartaletes, així que poca feina ;o)) Un altre dia faré jo la mouse i ja la publicaré.



Mini tartaletes de brie i confitura de tomàquet

Vilment copiades del bloc del Manel, aprofitant la seva generositat a la cuina. Sempre en trec bones idees, gracies Manel !
Jo les vaig fer amb crema de brie (President) i van tenir un éxit impresionant.


Mini magdalenes de tomàquet i parmesà
  • 3 ous
  • 500gr tomàquets
  • 150ml llet
  • 20ml oli d'oliva
  • 150gr farina
  • 1/2 sobre de llevat
  • 100gr parmesà ratllat
  • 3-4 fulles alfàbrega fresca
  • 1cp sucre
  1. Pre-escalfar el forn a 180º.
  2. Batre els ous, incorporar: la llet, la farina, el llevat, el formatge i la sal.
  3. Afegir a la pasta els tomàquets a dauets petits sense pell ni llavors, la alfàbrega picada i el sucre.
  4. Deixar reposar la pasta a la nevera 30', queda una mica líquida.
  5. Omplir els motlles, prèviament untats amb una mica d'oli amb l'ajuda d'un esprai, fins dalt i coure a 180º uns 20'.

2 comentaris:

  1. Ostras, fan una pinta boníssima. Ja els tinc tots anotats!

    ResponElimina
  2. Mercés pel compliment Tumateixa ! aquest desembre amb tanta cuina i tanta festa gairebé no he tingut temps de llegir, espero esmenar-ho al gener.

    ResponElimina

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: