Qué busques?

dimarts, 24 de març del 2009

El Salón de Ambar


Matilde Asensi (Alicante 1962)

El Salón de Ambar es la primera novel.la publicada per Matilde Asensi l'any 1999, encara que es la darrera que jo he llegit.

Iacobus fou la meva descoberta d'una autora versàtil i amena que m'ha fet gaudir amb novel.les de ficció històrica i aventures plenes d'acció, com la mencionada, El Último Catón, Peregrinatio, Todo bajo el Cielo i Tierra Firme, històries totes elles que transcorren en temps remots, però també amb relats d'aventures de tall més actual i urbà amb El Origen Perdido, on es mou amb tota naturalitat entre el sistema de clavegueram de Barcelona i la selva amazònica, en un mon de hackers i tecnologia punta.

Matilde Asensi te la capacitat d'enganxar-me amb la primera pàgina, no poder deixar el llibre fins el final i, en acabar, quedar-me amb les ganes d'una mica més. Només em quedava per llegir El Salón de Ambar, la seva primera obra.

Aquesta novel.la transcorre en temps actuals, es un thriller d'aventures, un relat que m'ha deixat sense alè en tancar la darrera pàgina. Un grup multinacional de lladres de guant blanc s'enfronta al repte més gran que fins ara s'han trobat: la recerca de tresors fabulosos robats pels nazis en acabar la segona guerra mundial. El més inversemblant son els curtíssims periodes de temps on la autora situa la acció.

Web oficial de l'autora: http://www.matildeasensi.net/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: