Qué busques?

dissabte, 17 de juliol del 2010

Venjança a Sevilla

Matilde Asensi,  Alacant 1962.

Quan vaig acabar de llegir Terra Ferma ja tenia ganes de seguir amb la promesa segona part. Finalment Venjança a Sevilla no m'ha decebut gens ni mica, i ja estic esperant la tercera entrega, m'ha enganxat com ja ho van fer les aventures del Capità Alatriste d'en Perez Reverte.

Catalina Solís protagonitza de nou aquesta història que transcorre a la Sevilla del Segle d'Or, al 1607. Catalina juga amb la seva doble personalitat: Catalina i Martin, per tirar endavant una complexa venjança múltiple sobre els germans Curvo, causants de la desgracia de la seva família i de la mort del seu pare. En aquesta venjança hi tindran un paper rellevant la capacitat d'engany i de seducció de Catalina i la ajuda dels seus amics i companys de Terra Ferma.

Una prosa rica i florida doten de perfecta ambientació a la novel·la, retratant amb encert tant les classes altes de la corrupta societat Sevillana de l'època, com la riquesa colorista i la picaresca de les classes humils.

Un ritme trepidant marca la cadència dels esdeveniments, alhora que un retrat històric i social molt realista ens transporta a l'època amb gran naturalitat.

La web de l'autora a: http://www.matildeasensi.net/

2 comentaris:

  1. M'agrada l'autora. Pel que dius hauré de llegir primer "Terra ferma".
    M'ha agradat el títol, a Lleida també l'anomenem "Terra Ferma"

    ResponElimina
  2. De fet es pot llegir independentment, però es molt més divertit llegir-los per ordre. Tinc amics molt "ferms" de la terra ferma, es una expressió que m'encanta.

    ResponElimina

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: