Qué busques?

dilluns, 19 de març del 2012

Pintxo de vermut

Aquest vermut sòlid fa temps que l'havia vist a diversos blogs. Finalment el vaig fer l'altre dia i és veritat: és molt agradable i sorprenent a la boca.



Només calen 2 gotets de vermut negre (200ml) (jo vaig posar-hi Yzaguirre), olives sense pinyol i 6 fulls de gelatina.







Escalfem el vermut a un cassó, el retirem del foc i afegim els fulls de gelatina tallats a trossets petits, remenem bé i anem apropant i retirant del foc fins la total disolució (si s'escalfa massa amarganteja, per això no ho tenim total la estona al foc).
Repartim les olives al motlle que vulguem fer servir, jo vaig utilitzar un de silicona de mini-magdalenes i una glaçonera metàl.lica, me'n van sortir 16. A cada forat hi posem una oliva i acabem d'omplir amb el vermut amb la gelatina dissolta.
Ho posem a la nevera 3 o 4 hores. Per servir desemmotllem passant un ganivet amb cura per les vores i punxem amb un escuradents.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: