Qué busques?

dijous, 18 de juny del 2009

La Dama Azul



Javier Sierra (Terol, 1971)

Terrible bodrio amb ínfules de novela històrica, que finalment queda en un relligat de fragments mig esotèrics mig religiosos amb una pretensió de pàtina científica penosa.
Un relat adequat només com a guió d'un capítol de "Cuarto Milenio" del Iker Jimenez.

He d'admetre que en cap moment m'ha despertat interès i només a força de voluntat he aconseguit arribar al final, qualsevol dia em decidiré a deixar una novela sense acabar..

Vaig agafar aquest títol per que fa temps vaig llegir La Cena Secreta i el vaig trobar entretingut, dins dels estàndards coneguts dels best-sellers de novela històrica adobada amb intrigues religioses, tan en boga fa un temps seguint el boom d'en Dan Brown i companyia. La Dama Azul es publicà 6 anys avanç i es evident que li falta habilitat per lligar tants aspectes diferents com ha volgut barrejar-hi, acabant amb un final fora de lloc, totalment inversemblant que encara contribueix més a aquesta sensació d'història pretensiosa i agafada pels pels.

Pels que tinguin ganes de saber més, la pàgina oficial del autor a:
http://www.javiersierra.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: