Qué busques?

dijous, 28 d’abril del 2011

Amanida de primavera

Buscant idees per fer una amanida festiva pel dinar de Pasqua, que acostuma a ser massa abundant i coronat per la mona com a traca final, em vaig decidir per aquesta del Club Cuines de TV3, que jo vaig adaptar al meu gust. La recepta original la podeu trobar a: http://www.clubdecuines.cat/recepta/amanida-de-primavera/4341

Ingredients
  • Faves tendres
  • Maduixots
  • Barreja d'enciams al gust
  • Melmelada de maduixa
  • Unes fulles de menta
  • Pa de llavors (la recepta la posaré properament)
  • Reducció de balsàmic de Mòdena amb maduixes
  • Sal, Oli VE
Preparació
  1. Ofeguem les favetes amb menta picada, sal i un raig d'oli, durant 10' aproximadament. Després les amanim amb oli cru i reducció de balsàmic.
  2. Tallem el pa a dauets i el torrem al forn a 160º durant 20' o fins que quedin ben cruixents vigilant que no es cremin.
  3. Tallem i rentem els enciams i, un cop escorreguts, els amanim amb sal oli i reducció de balsàmic.
  4. Muntem els plats:
    1. al fons una culleradeta de melmelada de maduixa
    2. a sobre una cullerada de favetes
    3. a sobre dauets de pa de llavors torrats
    4. a sobre la barreja d'enciams
    5. al voltant hi posem uns maduixots i decorem amb una mica de reducció de balsàmic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: