Qué busques?

dilluns, 28 de juny del 2010

Altres coques de Sant Joan

Coques i petards protagonistes de la nit de Sant Joan, com el petards no ens agraden, ens vam centrar en les coques. En vaig fer tres amb lleugeres variacions respecte a les més clàssiques:

Coca de fruita farcida amb nata:
Aquest any el brioix va pujar super bé i molt igualat a tota la coca, de manera que la vaig poder obrir per la meitat i farcir-la amb nata. La recepta es la que ja vaig penjar l'any passat Coca de Sant Joan, per tal que el brioix quedés més alt l'únic que vaig fer va ser no estirar tant la massa, la vaig deixar de dos dits de gruix.

Coca de full i pinyons amb xocolata:
Aquesta coca es la mateixa que l'any passat vaig fer farcida de cabell d'angel, la única diferencia es el farcit: cobertura de xocolata fosa al bany Maria amb una mica d'aigua i sucre glas.

Coca de brioix amb cabell d'angel:




La mateixa coca de fruita, però coberta amb una capa de cabell d'angel, també molt bona.




Em costa dir quina va quedar més bona, però el que si que us puc dir es que la primera que es va acabar va ser la de full amb xocolata... es que a casa meva quan hi ha xocolata, que s'enretiri tot el demés ;o))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Total de visualitzacions de pàgina: